Polskie Forum Turystyczne
Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku - Wersja do druku

+- Polskie Forum Turystyczne (http://www.forum.turystyka.pl)
+-- Dział: Turystyka (/forum-114.html)
+--- Dział: Inne dyskusje na temat turystyki (/forum-126.html)
+--- Wątek: Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku (/thread-351.html)



Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku - Vaska - 04-18-2016 01:21 PM

Jestem studentką 3 roku kierunku turystyka i rekreacja w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Celem ankiety jest zebranie informacji dotyczących turystyki kulturowej w Gdańsku. Ankieta ma charakter anonimowy. Wszelkie informacje zostaną wykorzystane tylko podczas analizy badań, w pracy licencjackiej.
Dziękuję za poświęcony czas.


https://docs.google.com/forms/d/1SFKadgOn8D9frUU3q1uHZjwRVp-b49QIDk6d6SE_5YU/viewform


RE: Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku - Osrodek-Omega-Kaszuby - 05-19-2016 07:41 AM

Akurat w Gdańsku miałam okazję być kilkakrotnie,więc mój głos na pewno się tutaj przyda oraz pomoże,ankieta już wypełniona i koniecznie daj znać jak ukształtowały się końcowe wyniki,będziemy czekać na Twoją odpowiedźUśmiech


RE: Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku - NAPIGIBA - 07-04-2016 01:01 PM

Okej już wypełniam Uśmiech


RE: Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku - janekk - 07-18-2017 12:03 PM

Gdańska to jedno z moich ulubionych miast w Polsce, no i całe Trójmiasto to po prostu cudo. To jedyne chyba miasto w Polsce, gdzie mógłbym mieszkać poza Krakowem!


RE: Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku - eyko - 07-28-2017 05:04 PM

Szukacie bardzo dobrych sposobów jak można w obecnych czasach skutecznie reklamować swoją działalność ? Jeśli tak to koniecznie zajrzyjcie na bardzo znaną firmę Conversion i ich nowoczesną metodę case study optymalizacja ecommerce którą stosują największe korporacje na całym świecie, może dać ogromne zyski, poczytajcie jak działa i jakie korzyści ze sobą niesie..