Polskie Forum Turystyczne

Pełna wersja: Ukraina
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Wybieram się na Ukrainę i myślę nad jakąś ciekawa wycieczką. Macie jakieś sprawdzone biura czy agencję ? Jestem laikiem w temacie Huh
Ja ze swojej strony mogę polecić stronę Tour to Ukraine, można poprzeglądać kilka dostępnych ofert. Z tego co pamiętam jest tam między innymi spływ Dniestrem, czy maszerowanie przez Karpaty z przewodnikiem i spanie pod namiotami Uśmiech Uprzedzam, że strona jest po angielsku. Ceny są całkiem przyzwoite sam wybieram się z nimi na następna wycieczkę i mam nadzieję, że będzie super! Duży uśmiech
Ja bym się bał, zbyt mały poziom bezpieczeństwa, walki z Rosją, itp.
Mogę polecić wycieczki z wytworniawypraw.pl jeździmy z nimi od dwóch lat w różne miejsca i zawsze jest dobrze. Generalnie organizują wycieczki objazdowe po Ukrainie i co najbardziej mnie zdziwiło są zupełnie bezpieczne i stosunkowo popularne.
Jest na tyle bezpiecznie, że można samemu coś zorganizować. Jestem po Lwowie, Kijowie i Odessie i bardzo je sobie chwalę.
Jeżeli koniecznie chcesz wybrać się na Ukrainę aby zwiedzić kilka zabytków, Kijów lub lwów- to polecam aby była to zorganizowana wycieczka z biurem podróży oraz przewodnikiem, który oprowadzi Was po mieście, na plus także to iż opcja wykupienia wycieczki bezie bezpieczniejsza niż samodzielna podróż.
w tej chcwili jest pociąg np Kraków-Przemyśl mega komfortowy, potem busem z dworca do medyki, bezproblemowe przejście na drugą stronę i niestety potem ukraińska marszrutka ale tanio i z przygodamiOczko
Tam naprawdę jest bezpiecznie wbrew temu co się mówi. Myślę, że te stereotypy na temat Ukrainy są bardzo szkodliwe do obu naszych Państw.